Вівторок, 21.08.2018, 23:27
Ставчанський професійний ліцейГоловна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Типове положення про атестацію педагогічних працівників 

Перспективний план атестації педагогічних працівників СПЛ

Перспективний план проходження курсів

Опитувальник педагога, який атестується

Пам’ятка педагогу, який атестується 

Графік роботи атестаційної комісії 2017-2018 н.р.

План заходів

Список педагогічних працівників, що атестуються в 2017-2018 н.р.

Графік засідань атестаційної комісії

Педагогічна атестація – один із найважливіших моментів в житті кожного педпрацівника .

Атестація педагогічних працівників спрямована на підвищення кваліфікації, професіоналізму, майстерності вчителя та покликана стимулювати його педагогічну діяльність, інтелектуальний розвиток та творчий потенціал. Гармонійне поєднання роботи методичної та психологічної служб у період підготовки та проходження атестації допомагає педагогові психологічно налаштуватися та гідно пройти атестацію.

В атестаційний період учитель постійно відчуває напруження, стурбованість і стрес, що усклад­нює взаємодію з ним.

Під час атестації збільшується навчальне, виховне, фізичне і психоемоційне навантаження на викладача, а тому, психологічна під­тримка – є один із важливих чинників, необ­хідних педагогу в цей час.

Так, 23 березня в Ставчанськомму професійному ліцеї відбулося заключне засідання атестаційної комісії І рівня . Атестувались наступні педпрацівники:

ПІП

На що претендує

1

Хавруняк

Ніна Олексіївна

На відповідність раніше присвоєній кваліфікаційної категорії « Спеціаліст вищої категорії», підтвердження пед. звання «Старший вихователь»

2

Гуйван Олександр Олександрович

На відповідність раніше встановленому 12 тарифному розряду та присвоєння пед.звання «майстер виробничого навчання ІІ категорії

3

Голик Сергій

Петрович

На відповідність раніше присвоєній кваліфікаційної категорії « Спе-ціаліст вищої категорії», та на присвоєння пед.звання «Старший викладач»

4

Думанський Олександр Петрович

На присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії»

5

Москалюк Віктор Доментійович

На присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії»

6

Дячук Андрій

Петрович

На встановлення 10 тарифного розряду

 

В міжатестаційний період дані педагоги зарекомендували себе відповідальними працівниками, які сумлінно виконують свої обов’язки. Добре володіють технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів. Використовують методи компетентно – орієнтованого підходу до організації навчального процесу. Формують в дітях позитивні риси характеру: чесність, справедливість, наполегливість, доброту, культуру думки і поведінки. Готують учнів до свідомого самостійного життя.

Практичним психологом була розроблена програма психологічного супроводу педпрацівників під час атестаційного періоду, яка включала в себе:

-Діагностичну роботу: проведення анкетування «Педагог очима колег по роботі», «Педагог очима учнів», «Майстер виробничого навчання очима учнів», «Вихователь очима дітей що навчає та виховує»;

-Консультаційну роботу: проведення групових та індивідуальних консультацій з медпрацівниками;

-Психологічну просвіту: проведення тренінгового заняття «Шлях до себе», бесід з елементами тренінгових активностей: «Самопрезентація», «Подолання стресу на робочому місці».

За результатами проведеної роботи були сформовані наступні психологічні портрети працівників, що атестуються.

ПХИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ

Дячук Андрій Петрович

На уроках виробничого навчання вміє викликати інтерес до предмету викладання. На належному рівні доносить навчальний матеріал до учнів. Підтримує дисципліну в групі. Більшість колег по роботі виказали високу міру довіри до Андрія Петровича.

Прагне вчасно та якісно виконати доручену справу. Рівень загальної педагогічної підготовки – високий. Має сформовану загальну культуру поведінки: енергійний, доброзичливий і ввічливий з колегами по роботі, вимогливий до себе та до учнів своєї групи, не розділяє їх на «своїх» та «чужих». Оптимістичний та володіє гарним почуттям гумору. В роботі з учнями здійснює індивідуальний підхід, прищеплює їм любов до праці і своєї професії.

Ефективно співпрацює з батьками та батьківським комітетом.

Серед побажань професійного спрямування учні висловлювали думки, що Андрій Петрович має особистісні ресурси для подальшого кар’єрного росту.

 

ПХИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ

 

Думанський Олександр Петрович

 

Користується авторитетом серед колег по роботі. Рівень загальної педагогічної підготовки – високий. Вміє викликати інтерес до свого предмету і доступно доносити навчальний матеріал.

  • позитивними особистісними якостями і рисами. В роботі намагається активно використовувати свій креативний потенціал. Відповідально ставиться до доручених справ.

Захищає інтереси ліцею у у спортивних змаганнях. Вміє відстояти права учня.

Серед побажань професійного спрямування учні висловилися, що Олександр Петрович має особистісний і професійний потенціал для розвитку кар’єри.

ПХИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ

Гуйван Олександр Олександрович

На уроках виробничого навчання вміє зацікавити учнів та доступно доносить навчальний матеріал. Володіє позитивними особистісними якостями. До роботи завжди ставиться сумлінно та з оптимістичним настроєм. Більшість колег по роботі мають високий рівень довіри до Олександра Олександровича.

У ставленні до учнів – об’єктивний та вимогливий. Вміє захистити та відстояти їх права. Спілкування Олександра Олександровича з учнями відбувається з позиції «рівний-рівному».

Учні відмічають його професійну компетентність.

Співпрацює з батьками та батьківським колективом.

ПХИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ

Голик Сергій Петрович

Володіє професійною компетентністю та високим рівнем загальної культури, користується авторитетом серед учнів та колег по роботі. Вміє володіти собою в складних ситуаціях.

Має вміння знаходити підхід до учнів.

Організовує та проводить різноманітні і креативні спортивно-масові заходи.

Особисто захищає інтереси ліцею у спортивних змаганнях та готує учнів-спортсменів до участі у них.

Володіє позитивними особистісними якостями. Оптимістичний та доброзичливий.

ПХИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ

Хавруняк Ніна Олексіївна

  • Олексіївна користується авторитетом сере учнів і колег по роботі. Рівень загальної педагогічної підготовки – високий. Відповідально ставиться до доручених справ. Використовує індивідуальний підхід у спілкуванні з учнями. При організації виховної роботи керується принципом поваги до особистості учня та розвитку позитивних ціннісних орієнтирів. Вміє підтримувати дисципліну серед учнів гуртожитку. Вимоглива та справедлива.

Учні відмічають, що виховні заходи організовані Ніною Олексіївною, відрізняються цікавим змістом та наповненням і дають багато корисної інформації.

Хочеться Вам, шановні колеги, порадити:

«Рецепт щастя педагогам від Ш. Амонашвілі»

Візьміть чашу терпіння, налийте туди повне серце любові, вкиньте дві пригорщі щедрості, хлюпніть гумору, посипте добром і додайте якомога більше віри – і все те добре перемішайте. Потім намажте на шматок відпущеного Вам життя і пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту
  • НМЦ ПТО
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Copyright MyCorp © 2018 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz